Onze winkel is voor onze sales het visite kaartje wanneer je binnenkomt met je klant, echter creëren we hiermee ook een ontzettend hoog verwachtingspatroon.
Dit verwachtingspatroon is onze ultieme drive om de communicatie met de eindklant van een bijzonder hoog niveau te laten zijn.
Om de klant en jou als ontwerper volledig op de hoogte te houden, te voorzien van de juiste informatie en op het proces perfect te laten verlopen werken we volledig digitaal in onze project app.
Sinds 2020 werkzaam voor Woonwinkel Schijndel en het aanspreekpunt voor jou, de klant en collega’s als het draait om logistics.
Anouk zorgt ervoor dat iedereen op de hoogte is en blijft van de voortgang, veranderd er iets in de planning of hebben we uitdagingen omtrent de levering dan zal Anouk je verder helpen en ervoor zorgen dat het geregeld wordt.
Het concept is af! Je hebt het gepresenteerd en de klant vindt het geweldig!
Ze vragen je het hemd van het lijf en komen met technische vragen over items waar je uiteraard kennis van hebt maar niet voldoende om de verantwoordelijkheid ervoor te willen of kunnen nemen.
De zoektocht naar leveranciers zorgt voor ontzettend veel tijd en voor een hoop communicatie.
Tijd die je eigenlijk aan een andere klus kunt spenderen en vooral aan hetgeen wat je het liefste doet, ontwerpen.
Dit is waar wij onze unieke “trechter” introduceren! Jij ontwerpt en wij voeren het voor je uit.
Door het fysieke platform wat we hebben gecreëerd kunnen we alle items binnen afbouwfase voor je faciliteren.
Door de communicatie centraal te houden en alle facetten binnen de afbouw in één app te laten communiceren maken we van jou project een fijn proces.